Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KatarzynaCzeska | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany05.09.2007 @03:45:17 ostatnio na stronie18.06.2010 @00:46:43
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze859 posty na forum53

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Finio    15.06.2010 @23:00:43
Dreams!+++
~wystawjezyk    15.09.2009 @00:40:31
tak. codziennie tam chodzę czekając az matka fortuna da mi coś dobrego bo miejsce jest idealne. i suka nie daje
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
~anikout    12.07.2009 @20:10:12
dziękuję :d
_______
Raje prawdziwe - to raje utracone.
~SeanOlson    20.06.2009 @13:51:40
cześć

dzięki!

pzdr
m
_______
let's all share our dreams under a communist moon
-PavelHubner    16.06.2009 @01:37:00
widze powrot
a narcystyczne, bo zamierzalem dojechac w slupkach do 99:D
~neologiczny    13.06.2009 @08:54:45
wypada mi nawet podziękować, więc
dziękuję
~zensen    13.06.2009 @01:09:50
bo może na przyklad są śmieszne to są humorystyczne zdjęcia i mają ludzi rozradowywać
~simpliciti    12.05.2009 @18:46:54
A dziękuje,dziękuje
~wystawjezyk    13.04.2009 @15:54:26
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
~tukan    10.01.2009 @11:16:31
ciesze sie, ze zdjecia leza !

pozdrawiam !
-PavelHubner    04.01.2009 @23:10:39
nooo w koncu jakas ocena:D
pozdrawiam ciebie i twojego chlopaka
~tukan    26.12.2008 @11:56:45
tyyyyle spelnionych zyczen w swieta i po

pozdrawiam !
~wystawjezyk    24.11.2008 @06:37:29
cieszy mnie to
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
~secondhead    04.10.2008 @01:13:41
zdrówko
~tukan    15.09.2008 @00:00:26
ciesze sie niezmiernie, ze podobaja Ci sie moje zdjecia.

pozdrawiam
~bugi81    14.09.2008 @22:48:30
Dzięki i Witam serdecznie.
~Jozek    14.09.2008 @08:37:22
Ta bransoleta idealnie domyka ręke..
_______
"Specjaliści, chciałbym poznać ich wszystkich..."
~Snuukraina    13.09.2008 @12:59:08
btw, ładne profilowe.
_______
ajm a frik łomen, in a frik szoł
~Snuukraina    13.09.2008 @12:53:42
a dziekuje, dziekuje.
_______
ajm a frik łomen, in a frik szoł
~nellyfromghetto    13.09.2008 @11:50:37
ah oh dziękuję
_______
palę i piję. nie klnę. 100% kobieta.
~L1S    10.09.2008 @20:04:04
Dzieki szczerze powiem nie spodziewalem sie Ciebie u mnie
_______
Trzeba się nauczyć zaufania do samodzielnego myślenia,
i dobrze się czuć pomimo przejścia na stronę mniejszości.
~bluriuszbw    22.06.2008 @15:39:06
czemu popsulas sobie profil?:/
~paulsign    15.06.2008 @04:26:14
Kasiu, moze byś sie zaopiekowala tym: http://www.nasza-szkocja.pl/photogallery.php?album_id=5 było by mi miło. Pozdrowionka i buziak
_______
Paul Sign
~drinkmilk    12.06.2008 @13:43:02
milo slyszec, dziekuje

~L1S    02.06.2008 @19:39:25
Zaraz obok Balerno, dzieki za komentrze.
_______
Trzeba się nauczyć zaufania do samodzielnego myślenia,
i dobrze się czuć pomimo przejścia na stronę mniejszości.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt